راه اندازی تپسل در B4A

جهت استفاده از تپسل ابتدا لازم هست مطابق مراحل زیر تپسل را به پروژه اضافه کنید.

برای Build کردن پروژه حتما نوع Build را در حالت Release قرار دهید.

دریافت SDK تپسل

ابتدا فایل B4A Package مربوط به SDK تپسل را از آدرس زیر دانلود کرده و محتویات آن را در پوشه‌ای ذخیره کنید.
دریافت فایل

افزودن SDK تپسل به کتابخانه B4A

فایل‌های TapsellSDK.jar و TapsellSDK.xml را از SDK تپسل به پوشه‌ی Libraries در محل نصب B4A اضافه کنید. پروژه B4A خود را باز کنید و در بخش Libraries Manager، کلیک راست کرده و گزینه Refresh را انتخاب کنید تا فهرست به‌روزرسانی شود. سپس کتابخانه‌ی تپسل را از لیست پیدا کرده و آن را به پروژه خود اضافه کنید. سپس این پوشه را به عنوان پوشه‌ی Additional Libraries در پروژه خود انتخاب کنید.

اضافه کردن کتابخانه‌های مورد نیاز

اگر قبلا برای پروژه‌های خود محل Additional Libraries را تعیین کرده‌اید لازم هست محتویات پوشه‌ی libs از SDK تپسل را در آدرسی که در Tools->Configure Paths->Additional Libraries تعیین کرده‌اید کپی کنید. در غیر اینصورت پوشه‌ی libs را در محل پروژه‌ی B4A خود و در کنار پوشه‌های Files و Objects کپی کنید.
سپس این پوشه را به عنوان پوشه‌ی Additional Libraries در پروژه خود انتخاب کنید.

تنظیمات Activity Attributes و Project Attributes

در محدوده Activity Attributes از پروژه خود، خطوط زیر را اضافه کنید.

#Region Activity Attributes
    #AdditionalJar : tapsellsdk-b4a-4.0.4.jar
    #AdditionalJar : gson-2.8.5.jar
#End Region

در صورتی که پروژه‌ی خود را در حالت debug اجرا می‌کنید خط زیر را در بخش Project Attributes فایل اصلی پروژه خود اضافه کنید:

#Region Project Attributes
    #DebuggerForceStandardAssets : true
#End Region

آپدیت فایل Manifest

از منو Project گزینه Manifest Editor را انتخاب کرده و خطوط زیر را به manifest برنامه خود اضافه کنید.

AddPermission(android.permission.INTERNET)
AddPermission(android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE)

AddApplicationText(
    <activity
        android:name="ir.tapsell.sdk.TapsellAdActivity"
        android:configChanges="keyboardHidden|orientation|screenSize"/>
    )

مقداردهی اولیه

برای ارتباط با کتابخانه‌ی تپسل باید از کلاس Tapsell استفاده کنید. کافیست یک شی از آن داشته باشید. این دسترسی با نوشتن خط زیر در بخش Globals قابل انجام است:

Sub Globals
 Private tapsell As Tapsell
End Sub

سپس در activity اصلی برنامه‌ی خود در قسمت Activity_Create خط زیر را اضافه کنید:

tapsell.initialize(TAPSELL_KEY)

TAPSELL_KEY کلید تپسل هست و برای هر اپلیکیشن که در پنل تپسل ساخته میشود متفاوت است و میتوانید از پنل کپی کنید.

اکنون میتوانید با توجه به نیاز خود و توضیحات به هر نوع تبلیغ، تبلیغ مورد نظر را نمایش دهید.