- دریافت SDK تپسل
- افزودن SDK تپسل به کتابخانه B4A
- اضافه کردن کتابخانههای مورد نیاز
- تنظیمات Activity Attributes و Project Attributes
- آپدیت فایل Manifest
- مقداردهی اولیه
جهت استفاده از تپسل ابتدا لازم هست مطابق مراحل زیر تپسل را به پروژه اضافه کنید.
برای Build کردن پروژه حتما نوع Build را در حالت
Release
قرار دهید.
دریافت SDK تپسل
ابتدا فایل B4A Package
مربوط به SDK تپسل را از آدرس زیر دانلود کرده و محتویات آن را در پوشهای ذخیره کنید.
دریافت فایل
افزودن SDK تپسل به کتابخانه B4A
فایلهای TapsellSDK.jar
و TapsellSDK.xml
را از SDK تپسل به پوشهی Libraries
در محل نصب B4A اضافه کنید. پروژه B4A خود را باز کنید و در بخش Libraries Manager
، کلیک راست کرده و گزینه Refresh را انتخاب کنید تا فهرست بهروزرسانی شود. سپس کتابخانهی تپسل را از لیست پیدا کرده و آن را به پروژه خود اضافه کنید. سپس این پوشه را به عنوان پوشهی Additional Libraries
در پروژه خود انتخاب کنید.
اضافه کردن کتابخانههای مورد نیاز
اگر قبلا برای پروژههای خود محل Additional Libraries را تعیین کردهاید لازم هست محتویات پوشهی libs از SDK تپسل را در آدرسی که در Tools->Configure Paths->Additional Libraries
تعیین کردهاید کپی کنید. در غیر اینصورت پوشهی libs را در محل پروژهی B4A خود و در کنار پوشههای Files و Objects کپی کنید.
سپس این پوشه را به عنوان پوشهی Additional Libraries
در پروژه خود انتخاب کنید.
تنظیمات Activity Attributes و Project Attributes
در محدوده Activity Attributes
از پروژه خود، خطوط زیر را اضافه کنید.
#Region Activity Attributes
#AdditionalJar : tapsellsdk-b4a-4.0.4.jar
#AdditionalJar : gson-2.8.5.jar
#End Region
در صورتی که پروژهی خود را در حالت debug اجرا میکنید خط زیر را در بخش Project Attributes فایل اصلی پروژه خود اضافه کنید:
#Region Project Attributes
#DebuggerForceStandardAssets : true
#End Region
آپدیت فایل Manifest
از منو Project
گزینه Manifest Editor
را انتخاب کرده و خطوط زیر را به manifest
برنامه خود اضافه کنید.
AddPermission(android.permission.INTERNET)
AddPermission(android.permission.ACCESS_NETWORK_STATE)
AddApplicationText(
<activity
android:name="ir.tapsell.sdk.TapsellAdActivity"
android:configChanges="keyboardHidden|orientation|screenSize"/>
)
مقداردهی اولیه
برای ارتباط با کتابخانهی تپسل باید از کلاس Tapsell استفاده کنید. کافیست یک شی از آن داشته باشید. این دسترسی با نوشتن خط زیر در بخش Globals قابل انجام است:
Sub Globals
Private tapsell As Tapsell
End Sub
سپس در activity اصلی برنامهی خود در قسمت Activity_Create
خط زیر را اضافه کنید:
tapsell.initialize(TAPSELL_KEY)
TAPSELL_KEY
کلید تپسل هست و برای هر اپلیکیشن که در پنل تپسل ساخته میشود متفاوت است و میتوانید از پنل کپی کنید.
اکنون میتوانید با توجه به نیاز خود و توضیحات به هر نوع تبلیغ، تبلیغ مورد نظر را نمایش دهید.